Forum www.rexgame.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Jak zacząć grę? - pierwsze kroki, poznajemy budynki.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.rexgame.fora.pl Strona Główna -> Jak grać w RexGame / Pytania i odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Aleksandra
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:38, 12 Lut 2011 Temat postu: Jak zacząć grę? - pierwsze kroki, poznajemy budynki.

Poniżej znajdziecie przykładową kolejność budowy budynków do jak najszybszego rozwoju + klasyfikacja budynków


Sposób dla Górników i Naukowców

1. elektrownia lvl 1
2. kopalnia metalu lvl 1
3. elektrownia lvl2
4. kopalnia metalu lvl 2 i 3
5. elektrownia lvl 3
6. kopalnia metalu lvl 4
7. kopalnia kryształu lvl 1
8. elektrownia lvl 4
9. kopalnia metalu lvl 5 i 6
10. elektrownia lvl 5
11. kopalnia metalu lvl 7
12. kopalnia kryształu lvl 2 i 3
13. elektrownia lvl 6
14. ekstraktor deuteru lvl 1
15. kopalnia metalu lvl 8
16. elektrownia lvl 7
17. kopalnia kryształu lvl 4 i 5
18. ekstraktor deuteru lvl 2
19. elektrownia lvl 8
20. kopalnia metali lvl 9 i 10
21. fabryka robotów lvl 1
... i tak dalej
Gdy rozbudujemy kopalnie do poziomu 14/12/9 (M/K/D), elektrownie do 17 i fabrykę robotów do 6-7 lvl zaczynamy stopniowo podnosić coraz bardziej inne budynki zaczynając od stoczni i laboratorium badawczego

Dla Przyszłych Flociarzy
- czyli jak najszybciej dojść do pierwszego MT
Na początku skutkuje słabym rozwinięciem kopalni ale szybko się to nadrabia farmiąc innych
Oto on:

1. Elektrownia słoneczna lvl 1
2. Kopalnia metalu lvl 1
3. Kopalnia metalu lvl 2
4. Elektrownia słoneczna lvl 2
5. Kopalnia metalu lvl 3
6. Kopalnia metalu lvl 4
7. Elektrownia słoneczna lvl 3
8. Kopalnia metalu lvl 5
9. Kopalnia kryształu lvl 1
10. Kopalnia kryształu lvl 2
11. Kopalnia kryształu lvl 3
12. Elektrownia słoneczna lvl 4
13. Kopalnia metalu lvl 6
14. Elektrownia słoneczna lvl 5
15. Kopalnia kryształu lvl 4
16. Elektrownia słoneczna lvl 6
17. Kopalnia kryształu lvl 5
18. Kopalnia kryształu lvl 6
19. Wytwórnia deuteru lvl 1
20. Elektrownia słoneczna lvl 7
21. Wytwórnia deuteru lvl 2
22. Wytwórnia deuteru lvl 3
23. Elektrownia słoneczna lvl 8
24. Wytwórnia deuteru lvl 4
25. Wytwórnia deuteru lvl 5
26. Wytwórnia deuteru lvl 6
27. Elektrownia słoneczna lvl 9
28. Fabryka robotów lvl 1
29. Fabryka robotów lvl 2
30. Laboratorium badawcze lvl 1
31. Technologia energetyczna lvl 1
32. Napęd spalinowy lvl 1
33. Napęd spalinowy lvl 2
34. Stocznia orbitalna lvl 1
35. Stocznia orbitalna lvl 2
36. MAŁY TRANSPORTER

Elektrownia daje nam energię której potrzebują kopalnie aby wydobywać potrzebne nam do dalszej rozbudowy surowce.
Klikając na rysunek kopalni metalu czy kryształu lub na ekstraktor deuteru w tabelce jest dokładnie podane ile danego surowca dana kopalnia wydobywa dla nas na godzinę na danym lvl-u i jakie ma zapotrzebowanie energii

Technologie
W trakcie rozbudowy budynków warto zapoznać się z zakładką TECHNOLOGIE w której mamy pokazane wszystkie budynki, badania, flotę, obronę i potrzebne lvl-y konkretnych budynków i/lub badań by daną rzecz można było wybudować lub zbadać.
Klikając na daną nazwę budynku, badania, floty, czy obrony pojawia nam się okno do czego dany element służy i co dzięki niemu możemy osiągnąć

Budynki

1. Elektrownie:
1. Elektrownie: produkują energię elektryczną potrzebną wo prawidłowego działania kopalni (Starajcie się zawsze zwracać uwagę na to by poziom energii był zawsze na + gdyż tylko wtedy kopalnie wydobywają 100% możliwej godzinnej produkcji)

A. Elektrownia (Słoneczna) - pozyskuje energię ze słońca im planeta bliżej słońca tym większa jej "produkcja"

B. Elektrownia Fuzyjna - przetwarza część wydobywanego deuteru na energię elektryczną

C. Elektrownia Geotermalna (dostępna tylko na REXGAME) - pobiera ciepło z jądra planety i przetwarza je w energię elektryczną
im planeta mniejsza tym więcej energii wytwarza

D. jest jeszcze jeden sposób na pozyskanie energii poprzez wybudowanie(postawienie) Satelit Słonecznych w stoczni ale przy pierwszym lepszym ataku zostaną one zestrzelone

2. Kopalnie:

A. Kopalnia Metalu - wydobywa Metal (M) - materiał budowlany

B. Kopalnia Kryształu - wydobywa Kryształ (K) - materiał budowlany

C. Ekstraktor Deuteru - Pozyskuje Deuter (D) czyli izotop wody - materiał budowlany i paliwo

3. Silosy:
im wyższy lvl budynku tym większa pojemność magazynów

A. Magazyn Metalu - służy do powiększenia ładowności składowanego Metalu na planecie

B. Magazyn Kryształu - służy do powiększenia ładowności składowanego Kryształu na planecie

C. Zbiornik Deuteru - służy do powiększenia ładowności składowanego Deuteru na planecie

D. Silos Rakietowy - Służy do składowania Przeciwrakiet (PR) i Rakiet Międzyplanetarnych (RMP)

4. fabryki i laboratoria:

A. Fabryka Robotów - skraca czas budowy Budowy wedle zasady 1/lvl

B. Fabryka Nanitów - skraca czas budowy Budynków, każdy lvl w górę to o połowę krótszy czas budowy Pozostałych budynków zaś sam czas budowy Fabryki Nanitów jest taki sam

C. Stocznia - pozwala na budowę jednostek floty i obrony


D. Laboratorium Badawcze - udostępnia nam możliwość poznawania technologi i napędów, każdy poziom skraca czas opracowania każdego badania wedle zasady 1/lvl, dodatkowo jedno z badań Międzygalaktyczna Sieć Badań Naukowych (MSBN) pozwala na łączenie ze sobą laboratoriów z kilku planet wedle zasady poziom laboratorium na planecie na której aktualnie się znajdujemy + Laboratoria na innych planetach w kolejności od najwyżej do najsłabiej rozbudowanego (lvl MSBN = ilości dołączanych laboratoriów zawsze od tych najlepiej rozwiniętych)
Jeżeli mamy MGSN na 2-gim poziomie a mamy 7 kolonii i nastawiamy badanie na Planecie Matce to zostaną dołączone jeszcze 2 najwyżej rozbudowane laboratoria znajdujące się na naszych koloniach (gdy nastawimy badanie na kolonii, wtedy dołączą się jeszcze jedna kolonia i Planeta Matka lub 2-e inne kolonie w zależności gdzie LVL rozbudowy jest największy)


E.Kapitol (budynek dostępny tylko na matce) - opracowuje się w nim resorty które skracają czas budowy budynków, badań, flot i obrony, zwiększają wydobycie surowców i dodają możliwość zakładania ponad nominalych nowych kolonii (W standardzie ilość koloni na REXGAME wynosi 10 a gracze mogą mieć ich o tyle więcej o ile lvl-i podniosą konkretny resort), każdy lvl Kapitolu w górę skraca czas opracowywania resortów wedle zasady 1/lvl

5. Budynki specjalne:

A. Teraformer (budynek dostępny tylko na planecie) - dodaje dodatkowe miejsca do zabudowy na planecie (każdy lvl wyżej sam zajmuje 1-dno pole) im wyższy poziom tym więcej pól (na OGAM każdy poziom daje dodatkowe pola.

Świat 5 i 6 - 5 pól
Świat 8 i 9 - 7 pól
Aries i Orion - 7 pól
Virgo - 5 pól


B. Stacja Księżycowa (budynek dostępny tylko na Księżycu - MOON-ie) umożliwia rozbudowę księżyca, każdy lvl dodaje 5 pól do rozbudowy ale sam zabiera jedno

Świat 5 i 6 - 4 pola
Świat 8 i 9 - 6 pól
Aries i Orion - 6 pól
Virgo - 4 pola


C.Falanga czujników (budynek dostępny tylko na MOON-ie) - umożliwia podgląd planety przeciwnika czy wyleciały z niej lub zmierzają na nią jakieś floty Gracza obserwowanego lub innego gracza
Falanga potrzebuje na każdorazowe sprawdzenie odpowiednią ilość Deuteru

D. Teleport (budynek dostępny tylko na MOON-ie) - pozwala na prze teleportowanie naszej floty (całej lub części) na konkretne koordynaty gdzie mamy naszego innego MOON-a bez strat czasowych pod warunkiem że na MOON-ie docelowym również mamy Teleport
budynek przenosi tylko flotę bez żadnych surowców dlatego trzeba zadbać o paliwo dla naszych statków na księżycu docelowym
im wyższy lvl teleportu na moonie czas między jednym a drugim skokiem jest krótszy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SKAMI




Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:33, 13 Lut 2011 Temat postu:

moja dodatkowa propozycja dla górników to resort gospodarczy ciągnąć na jak najwyższy mozliwy lvl, każdy kolejny lvl zwiększa wydobycie we wszystkich kopalniach o 5% jak równiez resort mechaniczny gdzie każdy kolejny lvl zwiększa wydobycie o 3,5%
I koniecznie oficer -Geolog który zwiększa wydobycie o 25%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
helmut55




Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 21:06, 13 Lut 2011 Temat postu:

Skami o tym w innym dziale Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.rexgame.fora.pl Strona Główna -> Jak grać w RexGame / Pytania i odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin