Forum www.rexgame.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Ile złomu na 1%

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.rexgame.fora.pl Strona Główna -> Jak grać w RexGame / Pytania i odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Aleksandra
Administrator
Administrator



Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:19, 25 Sty 2011 Temat postu: Ile złomu na 1%

Niestety na grze nie ma takiej informacji, jednak z obliczeń wwynikło, że 200.000 na PZ =1%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
helmut55




Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon 8:20, 14 Lut 2011 Temat postu:

zaznaczmy jeszcze że na każdym Świecie są inne współczynnik %-towe złomu z floty i obrony trafiające na orbitę

dla przykładu:
na świecie złom z obrony to 10%
WR (czyli Wyrzutnia Rakiet) kosztuje nas 2.000 metalu więc po jej zniszczeniu na orbitę trafi zaledwie 200 jednostek metalowego złomu jako pozostałość po Zniszczonej Wyrzutni

a złom z floty jest na 50%
LM (czyli Lekki Myśliwiec) kosztuje 3.000 Metalu i 1.000 Kryształu więc po zniszczeniu tego statku na orbitę trafi 1.500 jednostek metalowego złomu i 500 jednostek Kryształowych drobinek

wniosek:
zanim zacznie się liczyć przypuszczalną ilość Złomu która trafi na orbitę musimy wiedzieć jakie parametry ma dany świat gdyż to właśnie od nich zależy ile ewentualnego złomu trafi na orbitę a są to "koszty zakupu danej jednostki" podzielone przez "100" razy "określony %" na danym Świecie i to daje "wynik" pojedynczego surowca konkretnej jednostki

(2.000 / 100) * 10 = 200 jednostek Metalu (dla WR z przykładu)


(3.000 / 100) * 50 = 1.500 jednostek Metalu (dla LL z przykładu)
(1.000 / 100) * 50 = 500 jednostek Kryształu (dla LL z przykładu)


teraz "wynik" konkretnego surowca mnożymy razy "ilość jednostek" jakie znajdują się na danych współrzędnych co daje nam "ilość Złomu danego surowca"

200 * 1.000.000 = 200.000.000 jednostek metalu dla WR-ów z Przykładu co daje nam w tym konkretnym przypadku równo 1.000%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.rexgame.fora.pl Strona Główna -> Jak grać w RexGame / Pytania i odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin